terlalu panjang kisah yang kita karang


Dengarkanlah Disini aku menunggu Kata putus. Terlalu panjang kisah yang kita karang Hingga tiada dayaku menoktahkannya Sungguh aku tak pernah mengenal lelah Untuk mencintaimu.


Pin On Song

Terlalu panjang kisah yang kita karanghingga tiada dayaku menoktah.

. Am Em Terlalu panjang kisah yang kita karang F C G hingga tiada dayaku menokhtakannya Am Em sungguh aku tak pernah mengenal lelah F G untuk mencintaimu. Terlalu panjang kisah yang kita karang Hingga tiada dayaku menokhtahkannya Sungguh aku takpernah mengenal. Terlalu panjang kisah yang kita karang Hingga tiada dayaku menokhtahkannya Sungguh aku takpernah mengenal lelah untuk mencintaimu Dengarkanlah Disini aku menunggu Kata putus.

Terlalu panjang kisah yang kita karang Hingga tiada dayaku menokhtahkannya Sungguh aku takpernah mengenal lelah untuk mencintaimu. Lirik Lagu Yang Benar. Intro Am Em A G Verse 1 Am Terlalu panjang kisah yang kita Em karang F Hingga tiada dayaku C G menokhtahkannya Am Sungguh aku takpernah mengenal Em lelah F.

Lirik Lagu Yang Benar Floor88. Ikan itu terpelanting dan jatuh di karang. Lirik Lagu Yang Benar Floor 88 Terlalu panjang kisah yang kita karang Hingga tiada dayaku menokhtahkannya Sungguh aku takpernah mengenal lelah untuk mencintaimu D Kamu bisa.

Setelah jatuh ke air ikan itu menyerang lagi. Sedap juga lgu ni ye. T bro sebb support suara cover.

Discover short videos related to terlalu panjang kisah yang kita karang on TikTok. Lirik Jalan Kita Masih Panjang dari Dewa ini. Wow kerlasss bait lagu diajom layan video pengantin kesayangan kakakone.

Yang benar - floor88band By. Watch popular content from the following creators. Di sekeliling karang ribuan ikan lain mengepung memperlihatkan gigi mereka.

Terlalu panjang kisah yang kita karang.


Pin On Song

Related : terlalu panjang kisah yang kita karang.